Usein kysytyt kysymykset
Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
YLEISTÄ
-
Mitä tarkoittaa pienhuonemajoitus?
Pienhuonemajoitus tarkoittaa yöpymistä huoneessa, joka on suunniteltu mahdollisimman tilatehokkaaksi ja toimivaksi, mutta tarjoaa kaiken tarvittavan mukavaan majoittumiseen. Vaikka tila on kompakti, se sisältää kaiken olennaisen. Tutustu huoneisiimme.
-
Onko teillä aamiaistarjoilu?
Aamupalakumppanimme on palkittu ja rakastettu Boulangerie Marco, jonka Uumen Breakfast -aamupalat ovat ostettavissa huonevarauksen yhteydessä sekä vierailusi aikana asiakasportaalin kautta. Tutustu aamupalatarjontaamme.
-
Voinko säilyttää matkatavaroita hotellilla?
Voit säilyttää matkatavaroitasi lukitussa laukkuvarastossamme tulopäivänäsi ennen sisäänkirjautumista ja lähtöpäivänäsi uloskirjautumisen jälkeen. Tiloissa on tallentava kameravalvonta.
-
Onko hotellilla kuntosalia?
Toimimme yhteistyössä Satakunnankadun Fitness24Seven -kuntosalin kanssa (300 m pääsisäänkäynniltämme). Voit varata etuhintaisen kertakäynnin suoraan asiakasportaalin kautta. Ohjeet sisäänkäyntiin sekä kuntosalilla toimimiseen löytyvät varausvahvistuksesta.
-
Onko hotellissanne parkkipaikkoja ja sähköauton latauspisteitä?
Hotellimme keskeisen sijainnin ansiosta lähettyviltä löytyy runsaasti pysäköintitilaa. Kadunvarsipaikkojen lisäksi maksullista pysäköintipalvelua tarjoavat hotellin välittömässä läheisyydessä Polttimon parkki ja P-Plevnan pysäköintihalli. Lähistöltä löytyy myös useita muita pysäköintihalleja. P-Plevnassa ja P-Näsinkulmassa on tarjolla myös sähköautojen latauspisteitä (Type 2 22kW).
VARAAMINEN
-
Miten varaan huoneen?
Kätevin tapa varata yöpyminen Uumenissa on suorittaa varaus kotisivujemme kautta. Olet siis täysin oikeassa osoitteessa ja takaammekin kotisivuillamme aina parhaan mahdollisen hinnan. Muita vaihtoehtoja varauksen suorittamiseen ovat soittaminen asiakaspalveluumme tai Online Travel Agency -palvelut, kuten booking.com. Varauksen yhteydessä pääset myös hankkimaan kaipaamasi lisäpalvelut kuten aamiaisen tai kuntosalikäynnin. Sähköpostistasi löytyvän varausvahvistuksen kautta pääset myös kirjautumaan asiakasportaaliin, jossa voit esimerkiksi pidentää yöpymistäsi ilman erillistä yhteydenottoa asiakaspalveluun.
-
Voinko valita huoneen ylä- tai alakerrasta?
Varausjärjestelmämme määrittää huoneen automaattisesti, mutta ilmoittamalla toiveesi etukäteen voimme lähes aina järjestää sinulle haluamasi vaihtoehdon.
CHECK-IN / CHECK-OUT
-
Miten sisään- ja uloskirjautuminen tapahtuu?
Sisään- ja uloskirjautuminen on meillä helppoa ja joustavaa. Se hoituu vaivattomasti omalla mobiililaitteellasi tai hotellin itsepalvelukioskeilla. Tämä tarkoittaa, että voit sisäänkirjautumisaikojen puitteissa saapua ja lähteä omien aikataulujesi mukaan ilman jonottamista. Henkilökuntamme on paikan päällä toivottamassa sinut tervetulleeksi ja auttamassa tarvittaessa.
-
Milloin sisäänkirjautumisaika alkaa?
Check-in aika alkaa kello 15.00. Kello 15.00 jälkeen voit saapua milloin tahansa omien aikataulujesi mukaan. Mikäli toivot aikaisempaa sisäänkirjautumisaikaa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
-
Milloin sisäänkirjautumisaika päättyy?
Check-out aika päättyy kello 12.00. Huone on käytettävissäsi klo 12.00 asti lähtöpäivänäsi. Mikäli toivot myöhäisempää uloskirjautumisaikaa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
KULKEMINEN JA ASIOINTI
-
Miten hotellissa kuljetaan?
Kuljet hotellissa jouhevasti sisäänkirjautumisen yhteydessä aktivoitavalla avainrannekkeella. Se kulkee kätevästi mukana ranteessasi ja oikeuttaa kulkemaan vierailun aikana kaikkiin tarvittaviin tiloihin.
-
Mitä maksuvaihtoehtoja itsepalvelukioskeilla ja respassa on?
Maksuvaihtoehtoina hotellissamme toimii kaikki yleisimmät luotto- ja pankkikortit sekä Apple Pay ja Google Pay. Lisäksi tarjoamme maksuvaihtoehtona myös sisäänkirjautumisen yhteydessä saamaasi avainranneketta, jonka avulla voit käyttää itsepalvelukioskeja ja tehdä ostoksia vastaanotossa. Avainrannekkeella tehdyt ostot kerätään huonelaskullesi, joka veloitetaan uloskirjautumisen yhteydessä.
MAJOITTUMINEN
-
Voiko huoneessa majoittua useampi henkilö?
Pienhuoneemme on suunniteltu huoneesta riippuen maksimissaan yhdelle (Single), kahdelle (Double) tai neljälle (Cabin) hengelle.
-
Voiko lemmikkieläimen kanssa majoittua?
Allergiasyistä emme valitettavasti majoita lemmikkieläimiä hotellissamme.
-
Mistä löydän suihku- ja wc-tilat?
Yleiset suihku- ja peseytymistilat (miehillä ja naisilla omat tilat) löydät hotellimme Näsijärven puoleiselta sivulta, ja liikuntarajoitteisten peseytymistilat puolestaan 1. kerroksen loungen läheisyydestä. Wc-tilat puolestaan on sijoiteltu majoitustilojen yhteyteen, joten löydät wc:n aina läheltäsi.
-
Miten peseytymistiloissa toimitaan?
Uumenin viihtyisän tyylikkäät peseytymistilat ovat yhteiskäyttöisiä, ja valmistavat sinut sekä uuden päivän starttiin että yöpuulle, kun sen aika on. Suihkukoppimme ovat lukittavissa käyttäjän oman rauhan takaamiseksi.
-
Mitä teen, jos tarvitsen apua vierailuni aikana?
Jos tarvitset apua, olemme täällä sinua varten. Henkilökuntamme on paikalla auttamassa ja neuvomassa sinua sisäänkirjautumishetkestä aina iltamyöhään saakka. Tavoitat meidät myös puhelimitse tai asiakasportaalin kautta. Hätätilanteessa soita yleiseen hätänumeroon 112.
Haluamme varmistaa, että vierailusi Uumen Hotelsissa on mahdollisimman sujuva ja miellyttävä. Jos sinulla on muita kysymyksiä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.